Priser

Alle priser er inkl. 25% moms, hvor intet andet angives.

Der tages forbehold for prisstigninger, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer & trykfejl. Betaling via faktura, betalingskort og MobilePay. 

   

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os  
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter du har modtaget din vare
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb ved at skrive til info@poloshoppen.dk 

Her skal du skrive følgende:

Ordrenummer
Bestillngsdato
Modtagelsesdato
Navn
Adresse
Underskrift og dato


Tilbagebetaling

Du får det beløb tilbage som varen har kostet og som du har indbetalt til os, senest 5 dage efter vi har modtaget varen.

I tilfælde af en eventuel værdiforringelse, fratrækkes denne tilbagebetalingsbeløbet.

   

Reklamation

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal huske at reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen.

Hvis du vil reklamere skal du skrive til info@poloshoppen.dk 

Her skal du skrive følgende:

Ordrenummer

Bestillngsdato
Modtagelsesdato
Navn
Adresse
Tlf. nr.

Underskrift og dato

Beskrive fejlen eller manglen.

Herefter vil du blive kontaktet af os, enten telefonisk eller via mail, alt efter hvad der er mest hensigtsmæssigt.

Klage

Hvis du vil klage over dit køb, skal du først rette henvendelse til os, så vi kan finde en mindelig løsning.
Hvis det ikke lykkes os i fællesskab at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning.

Det gør du ved at trykke her: Center For Klageløsning

Du skal være myndig for at handle hos os.